Фінансова звітність
Інформація щодо освоєння видатків за 12 місяців 2020 року
Інфрмація щодо освоєння видатків за 9 місяців 2019 року
Інформація щодо освоєння видатків за І квартал 2021 рік
Звіт директора НВК Яремчук М.А.
Закінчився черговий навчальний рік. Сьогодні ми зібралися,щоб підбити деякі підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2017-2018 н.р.
На цих зборах ми керуємося Положенням про порядок звітування директора НВК ЗОШ І-ІІІ ступенів –дитячого садка перед трудовим колективом, представниками громадськості, самоврядування школи щодо своєї діяльності на посаді протягом навчального року.
Я, як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду керувалася Статутом школи, правилами внутрішнього шкільного розпорядку, посадовими обов’язками директора, законодавством України, іншими нормативними актами та документами, що регламентують роботу керівника навчального закладу. З 1 жовтня 2012 р. наша школа функціонує як НВК ЗОШ І-ІІІ ступенів – дитячий садок і є колективною власністю Мізяківської с/р. Управління та фінансування здійснюється відділом освіти Калинівської РДА, якому підпорядковані відповідні повноваження. Планується обєднання сільських громад Мізяківської та Павлівської сільських рад. В укладеній угоді на 2018-2019 рік школа має функціонувати в повному обсязі. В 2017 р. школа відзначила 115 річницю своєї діяльності, земельна ділянка, яка належить школі приватизована, має державний акт на площу
В 2017-2018 н.р. працювали 20 педагогічних працівників і 3 сумісники, 4 вихователі та 13 працівників із числа обслуговуючого персоналу. Навчання завершили 61 учнь в 1- 9 класах, один клас був на індивідуальному навчанні (9 - випустився): 1-3 кл. – 32 учні, 5-9 кл. – 29 учнів, 30 вихованців ДНЗ середня наповнюваність класів становить 7 учнів. До 1 класу, учні якого будуть навчатися по програмі Нова Українська Школа подано 12 заяв.
В 2017-2018 н.р. НВК був забезпечений кадрами на 100%. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. В 2017-2018 н.р.вийшли два вихователі з дикретної відпустки, всі інші працюють на своїх робочих місцях.
У НВК діє система методичної роботи.
Згідно з річним планом роботи НВК педагогічний колектив в 2017-2018 н.р працював над науково-методичною проблемою закладу «Розвиток творчої ініціативи вчителя, вихователя та учня на основі інноваційних підходів до організації навчально-виховного процесу», працював над науково - практичним оволодінням методично проблемою «Упровадження інновацій у навчально-виховний процес з метою забезпечення якісного рівня освіти та формування особистості» та виховною проблемою «Підготовка учнів до повноцінного суспільного життя, яке передбачає виконання ролей громадянина, трудівника, громадського діяча, сім»янина, товариша». У НВК велика увага приділялась впровадженню у навчально-виховний процес інноваційних технологій і, зокрема, технологій проведення сучасних уроків. Визначено основні напрями стратегії і розвитку НВК, окреслено мету й першочергові завдання: виплекати фізично і морально здорову особистість дати їй знання, підготувати до життя в сучасному світі. Колектив активно залучився до процесу оновлення змісту освіти і розвитку навчально-виховного комплексу. Для всіх вчителів, вихователів були проведені консультації з планування, ведення документації.
На початку року було сплановано роботу засідань педагогічної ради, методичних об'єднань НВК. Ефективність роботи педагогічної ради значною мірою залежить від продуманого вибору форми проведення засідань. Тому в навчально-виховному комплексі приділялась увага проведенню педагогічних рад на актуальні теми. Потягом року в закладі проведено такі педагогічні ради:
1.«Підсумки роботи НВК за 2016-2017 н.р. та затвердження Плану роботи НВК на 2017- 2018н.р."- 31 серпня, 2017 р.
2. Педагогічна рада-круглий стіл «Розвиток пізнавальної самостійності і креативних компетентностей учнів через проблемно-пошукову роботу » - листопад 2017р.
3. «Здоров»язбережувальні технології у навчально-виховному процесі» - грудень 2017р.
4. «Горомадянська освіта як засіб виховання компетентної особистості» - березень, 2018р.
5.«Підготовка до організованого закінчення навчального року. Ознайомлення із нормативними документами про закінчення навчального року» - квітень, 2018р.
6. «Організація закінчення навчального року» - травень, 2018р.
Всі вчителі НВК приймали активну участь в підготовці та проведенні педагогічних рад, в процесі підготовки проводилося анкетування учнів, батьків та вчителів. Всі матеріали зібрано і укомплектовано в папки.
Діяльність методичної роботи закладу спрямована на підвищення рівня професійної майстерності вчителів, вихователів активізацію педагогічних досліджень, збільшення кількості і покращення якості науково методичних розробок, створюваних педагогами практиками.
Домінуючою формою методичної роботи в НВК є методичні об"єднання. Протягом року працювали чотири методичних об’єднання: методичне об’єднання вчителів природничо-математичного циклу (керівник вчитель вищої категорії Кулик К.П.) працювали над проблемою «Сучасні засоби активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках природничо-математичного циклу», методичне об’єднання вчителів гуманітарного циклу (керівник вчитель вищої категорії, Остапчук М.Є..) працювали над проблемою «Забезпечення формування особистості учня на основі розвитку його творчих можливостей і самовдосконалення в умовах особистісно орієнтованого навчання», методичне об’єднання вчителів початкових класів, вихователів (керівник вчитель І категорії Білаш О.О..) працювали над проблемою «Інноваційні підходи до організації навчально-виховного процесу в початкових класах», методичне об»єднання вихователів (керівник-вихователь Столярова Г.Г.). Діяльність методичних об'єднань була спрямована на вирішення таких завдань: забезпечити засвоєння й використання найбільш раціональних методів і прийомів навчання та виховання школярів; постійно підвищувати рівень загально дидактичної й методичної підготовки педагогів для організації та здійснення навчально-виховного процесу в школі; проводити обмін досвідом успішної педагогічної діяльності; виявляти, пропагувати та здійснювати нові підходи до організації навчання й виховання; забезпечувати постійне засвоєння сучасної педагогічної теорії і практики. З цією метою протягом першого семестру в НВК проводився конкурс-панорама методичних розробок вчителів відмічено розробки таких вчителів: Яремчук М.А., Горобчук Л.І., Сердюк О.В., Павленко Л.С., Дуднік Л.М., Кріт Г.В., Музика Н.Є., Столярової Г.Г. Вчителі, вихователі НВК спрямовували свої зусилля на вдосконалення методики проведення класичного уроку, заняття й шукали нові форми організації навчально-виховного процесу через нетрадиційні підходи. На своїх уроках педагоги реалізовували такі завдання: виховання потреби у вивченні, мови, літератури, математики, дбали про інформативну насиченість дидактичного матеріалу, розвиток творчих і пізнавальних здібностей кожної дитини.
В навчально-виховному комплексі протягом року було проведено такі методичні заходи: зустріч за «круглим столом» «Наступність засіб від дезадаптації»- 15.10.2017р.; круглий стіл «Традиційні і нетрадиційні методи роботи з обдарованими та здібними дітьми» 26.10.2017р.; педконсиліум «Про систему роботи з учнями, що мають пропуски занять» 16.11.2017р.; було організовано конкурс-панораму методичних розробок вчителів, вихователів «Інтерактивні форми роботи в практику кожного вителя» - листопад 2017р.; педагогічний практикум для вчителів, вихователів «Педагогічна майстерність і її основні елементи»- 13.12.2017р; проведено спільне засідання методичних об»єднань «Координація і корекція діяльності вчителів, вихователів з використанням інноваційних педагогічних технологій навчання і виховання на діагностичній основі» - 26.01..2018р.; семінар-практикум «Самоосвіта як запорука особистісного творчого розвитку вчителів» - 08.02.2018р.; семінар-практикум «Методика і техніка уроку в НВК» - 22.03.2018р..Протягом року проводилися педагогічні читання: «Василь Сухомлинський – педагогічна спадщина», найцікавішими були доповіді Кулик К.П., Остапчук М.Є., Музики Н.Є.
В цьому році було проведено атестацію вихователя Музики М.Є..
Рішенням атестаційної комісії НВК було вирішено:
1.Присвоїти кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії» вихователю Музиці Н.Є..
Тематична папка та творчий звіт вихователя зберігається в методичному куточку.
Протягом року підвищили свою педагогічну майстерність шляхом курсової перепідготовки шестеро педагогічних працівників.
Продовжує свою роботу постійно діюча виставка «З досвіду роботи вчителів». Протягом навчального року було проведено вивчення стану викладання ряду предметів: української літератури – жовтень- листопад 2017 р; мистецтва – жовтень-листопад 2017 р., біології та природознавства – листопад –грудень 2017р., курс «Креслення» - лютий-березень 2018 р., трудове навчання – березень-квітень 2018 р. Вчителями НВК проводилися цікаві предметні тижні, які стали вже традиційними: української мови та літератури, зарубіжної літератури та російської мови, математики та фізики, хімії та біології.
Протягом 2017-2018 н.р робота педколективу НВК була спрямована на розвиток творчої ініціативи вчителя та учня інноваційних підходів до організації навчально-виховного процесу.
Велика увага приділяється включенню всіх дітей у навчально-виховний процес. Станом на 1 вересня 2017р. до 1 класу були залучені всі діти, яким виповнилося 6 років (7 учнів). Всього в закладі навчалося 61 учень і 26 вихованців ДНЗ. У 1 та 2 класах оцінювання знань учнів проводилося вербально. Станом на 25 травня 2018р. в школі навчалося 61 учень, всі атестовані. Оцінюються 46 учнів.
На високому і достатньому рівні навчається 19 учнів, або 28% , на високому рівні навчається 4 учні, або 7,1 %.
Всього – 35,1 %.
Школа І ступеня – 4 класи, оцінюються 3-4 класи або 17 учнів, з них закінчили ІІ семестр 2017-2018 н.р.:
Клас |
Кількість учнів |
Рівень навчальних досягнень |
|||
Високий Високий |
Достатній |
Середній |
Початковий |
||
3 |
9 |
2 |
3 |
2 |
2 |
4 |
8 |
2 |
4 |
1 |
1 |
Всього |
17 |
4 |
7 |
3 |
3 |
Три учні, які мають початковий рівень навчальних досягнень. Загальний рівень навчальних досягнень у 3—4-х класах не зріс порівняно з минулим навчальним роком.
Школа ІІ ступеня – 4 класи, 29 учнів, з них закінчили ІІ семестр 2017-2018 н.р.:
Клас |
Кількість учнів |
Рівень навчальних досягнень |
|||
Високий Високий |
Достатній |
Середній |
Початковий |
||
5 |
5 |
- |
2 |
3 |
- |
6 |
8 |
- |
3 |
4 |
1 |
7 |
5 |
- |
2 |
3 |
- |
8 |
7 |
- |
1 |
4 |
2 |
9 |
4 |
- |
- |
3 |
1 |
Всього |
29 |
- |
8 |
17 |
4 |
Відсоток учнів, які засвоїли навчальні програми за рік на достатньому рівні, складає 28%.
Кількість учнів, які мають середній рівень навчальних досягнень
з предметів, становить 59%, початковий рівень навчання мають 13%.
На виконання законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», наказу директора НВК ЗОШ І-ІІІ ступенів-дитячого садка с. Мізякова № 81 від 04.09.2017. «Про вивчення напрямів виховної роботи з громадянського виховання та сприяння творчому розвитку особистості у 2017-2018 навчальному році» адміністрацією НВК вивчалось питання системи виховної роботи зі сприяння творчому розвитку особистості.
Під час вивчення встановлено, що формування ціннісного ставлення особистості до себе педагогічним колективом реалізується у процесі організації навчально-виховної, позаурочної та позакласної діяльності.
Сучасне виховання учнівської молоді в Україні спрямоване на уміння самореалізації особистості в суспільстві. Тому перед педагогічним колективом НВК стоїть завдання виявляти і розвивати систему цінностей особистості. В зв’язку з цим у НВК було проведено педагогічне засідання протокол №5 від 15.11.2017. «Компетентнісний підхід до організації навчально-виховного процесу як фактор оновлення змісту освіти та розвитку творчої особистості школяра», на якому обговорювали питання про розвиток творчих задатків учнів, залучення дітей різних категорій до позакласної роботи, про роботу шкільних гуртків, про співпрацю педагогічного колективу та батьківської громадськості у розвитку творчої особистості школяра. У НВК щороку у вересні місяці поновлюється банк даних обдарованих дітей. Так учні Андрущенко Марія, Андрущенко Любов, Білоус Вікторія мають гарні співочі задатки, беруть активну участь у шкільних святах та конкурсах. Вони є членами популярного серед дітей гуртка «Вокальний» (керівник Швець Є.В.), який працює у школі 9-й рік. Тут діти навчаються інтерпретувати музичні твори, розвивають навички та прийоми вокального співу, знайомляться з музичною спадщиною українського народу. Учні 7 класу Остапчук Олександр та Ібрагімова Таміла мають акторські задатки, постійні учасники шкільних свят та члени драматичного гуртка «Казковий дивограй» (керівник Сердюк О.В.). Гарна дикція в учнів Ковальчук Тетяни, Стукало Софії, Саідмурадової Вікторії дає можливісь бути переможцями шкільних конкурсів вірша та учасниками районних конкурсів читців. Творчі задатки дітей розвиває і керівник гуртка «Квілінг» Дуднік Л.М., яка навчає дітей працювати з папером, робити вироби та оформляти виставки робіт. Керівник гуртка «Робота з бісером» Білаш О.О. навчає дітей працювати з бісером: вишивати, робити вироби. Щороку у грудні та травні гуртківці проводять виставки своїх робіт. У травні 2018 року керівники гуртків Дуднік Ліля Миколаївна та Білаш Оксана Олександрівна отримали Грамоти від районного будинку дитячої творчості за творчість, ідейність та натхнення, розвиток творчих здібностей своїх вихованців та активну участь в районних, обласних заходах.
Важливе значення у житті школярів має дослідницька робота. Учні 8-9 класів разом із вчителем географії Новіковою М.В. працюють у шкільному лісництві , досліджують етапи розвитку саджанців дуба, беруть участь у шкільних природничих проектах.
Низка різноманітних виховних колективних заходів націлена на те, щоб викликати в дітей почуття радості, захоплення, подиву, виховувати в них естетичні смаки, розкривати нові таланти. Тому для дітей були організовані екскурсійні походи з метою вивчення природи та історичних місць рідного краю. Там з дітьми проводились ігри, конкурси, пекли картоплю. Також діти їздили до м. Калинівки на перегляд новорічної вистави та брали участь у новорічній дискотеці. Учні 8-9 класів разом із кількома батьками відвідали м. Вінницю у день святкуванні Дня Європи.
У НВК діє система організації дозвілля школярів, під час якого діти мають можливість реалізувати себе як компетентну особистість. Для них організовуються: вечори; дискотеки; різні заходи. Традиційними є проведення свята до дня народження школи, до Дня учителя, свято Урожаю, козацькі забави, Новорічні свята, до дня Валентина, пам»яті Героїв Небесної сотні, День матері тощо.
Не залишаються осторонь сприяння розвитку творчих задатків особистості і члени виконкому сільської ради. Вони надають спонсорську допомогу НВК, спортивне приладдя для розвитку фізичних задатків дітей.
З метою виховання у школярів творчих нахилів класними керівниками та класоводами проводились виховні заходи. У 5 класі класний керівник Павленко Л.С. провела виховну годину «Рукотворне диво» 02.04.2018., на якій розповіла учням цікаву історію про рушник, що слугував оберегом, розповіла про різні обряди, пов»язані з рушником, показала дітям зразки української вишивки, продемонструвала відеофільм про зразки вживання вишивки в побуті . Цікавим був виховний захід у 7 класі 28.02. 2018 «Естафета творчих завдань» класний керівник Остапчук М.Є. , на якій учні розповідали про свої уподобання, демонстрували свої вироби (вишивки, в»язання, лозоплетіння). На годині спілкування «Діло майстра величає» класовод 2 класу Бабій Н.О. розвивала бажання в дітей трудитись, вміння перетворювати працю в радість, організувала виставку робіт майстрів пензля, вишивки, плетіння. А учні 8 класу вчились створювати власний імідж, обмірковували та висловлювали думку, на кого вони рівняються, ким хочуть стати, яка робота їм подобається. Класний керівник Кріт Г.В. прагнула виховати в учнів силу волі, прагнення удосконалювати себе, прагнення будь-що досягти поставленої мети, готувати себе уже сьогодні до майбутньої професії.
На підставі вищезазначеного
НАКАЗУЮ:
1. Стан здійснення виховної роботи із сприяння творчому розвитку особистості вважати задовільним.
2. Оголосити подяку за високоякісну роботу у вихованні творчої особистості школяра керівникам гуртків Дуднік Л.М., Білаш О.О.
3. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Сердюк О. В.:
3.1. Поновлювати банк даних, виявляти та заохочувати до участі в позашкільних заходах творчо обдарованих дітей.
Постійно
3.2. Контролювати залучення до роботи у шкільних гуртках дітей пільгових категорій та дітей з девіантною поведінкою.
Щорічно
4. Педагогу-організатору Горобчук Л.І.:
4.1. Спланувати у плані роботи шкільної організації на 2018-2019 н.р. виховні заходи з розвитку творчої особистості школяра.
Вересень 2018
4.2. З метою забезпечення всебічно розвиненої особистості, сприяння її
самовиховання та самореалізації організувати та провести зустріч
психолога із членам учнівського самоврядування .
Раз в семестр
5. Класним керівникам та класоводам:
5.1. Кращі розробки виховних заходів подавати на сайт школи.
Протягом року
5.2. Практикувати проведення зустріч-бесід учнів школи з майстрами різних професій
Протягом року
6. Керівникам шкільних гуртків:
6.1. Проводити виставки-презентації своїх досягнень, заохочувати більшу кількість дітей до роботи в гуртках.
Протягом року
6.2. Підготувати учасників для районних конкурсів та змагань із числа членів гуртків
До листопада 2018 р.
7. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Наша школа в минулому році відсвяткувала 115 річницю, інших два корпуси, прийняті в експлуатацію більше 60 років тому. Але незважаючи на її вік і зношеність, адміністрація школи разом із колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази. Фінансування потреб школи проводиться ц/б відділу освіти РДА. Протягом навчального року бухгалтерією систематично велася виплати заробітної плати, доплат (затримано), оздоровчих та відпускних. Регулярно проплочували за спожиту школою електроенергією. Протягом навчального року на рахунок школи із бюджету райради на ремонтні матеріали виділено 50 тис.грн.. Ці матеріали мають бути використані на капітального ремонту приміщення основної школи (липень). Поточні ремонти проводилися силами батьків, спонсорських коштів батьків проведено поточні ремонти класів та кабінетів на суму 12 тис. грн., планується поточний ремонт ДНЗ за рахунок батьків на суму 10 тис.грн.. Всього в минулому навчальному році буде надано спонсорську допомогу на суму 120 тис.грн.. Надавали допомогу в цьому році спонсори, СТОВ «Діброва і К»: надавалися дітям подарунки на свято Миколая і Новий рік, надавалася допомога в обробці шкільних городів. В цьому році було розроблено проект «Тепло і затишок в шкільній оселі» з митою закінчення капітального ремонту основної школи, розпочатого облдерждепартаментом освіти. Проект було відіслано на обласний конкурс проектів розвитку сільських громад, де зайняв 13 місце (на суму 23 000 грн.).
Колективом школи приділяється достатньо уваги естетичного вигляду навчального закладу та ДНЗ. Коридори НВК поповнюються стендами, активно проводиться робота з озеленення коридорів, догляд за квітниками, навчальними ділянками, садом та подвір»ям школи, поповнюється новими малими архітектурними формами.
Управління школою здійснюється згідно з перспективним, річним та місячним планами роботи школи, календарних планів вчителів предметників, керівників гуртків і виховної роботи класних керівників, керівників м/о, вихователів ДНЗ. Така система планування забезпечує координацію діяльності всіх ланок, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи.
В НВК в наявності є всі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність НВК. Із підключенням до мережі Інтертет (фінансову допомогу надано сільською радою) стало можливим користуватися матеріалами сайтів МОН, обласного управління освіти та інших закладів освіти, створено свій сайт школи, який поповнюється інформацією вчителів. Аналіз результатів внутрішкільного контролю знаходить відображення в рішеннях педрад та відповідних наказах по НВК. Про що йшлася мова під час аналізу методичної роботи.
Враховуючи сучасні реалії, стиль керівництва нашою школою є демократичним, оскільки більше рішень приймається на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива і самостійність підтримуються, директор школи з працівниками дотримуються партнерського стилю керівництва.
Основними формами спілкування є наради, таких в минулому році проведено 10, індивідуальні бесіди. На питання, які виносились різноманітні, які стосувалися покращенню роботи педагогічного колективу, організації навчально-виховної роботи в школі і садочку:
1. Про організацію харчування учнів та вихованців
2. Про забезпечення учнів підручниками
3. Про відвідування учнями школи
4. Працевлаштування випускників
5. Про впровадження Державного стандарту початкової освіти
6. Про ведення шкільної документації
7. Про роботу закладу в осінньо-зимовий період
8. Про підготовку учнів до предметних олімпіад
9. Про атестацію педпрацівників
10. Про систему роботи школи по попередженню дитячого травматизму та профілактики правопорушень учнів
11. Про виконання плану заходів щодо реалізації Дердавної програми «Репродуктивне здоровя нації на період до 2016 року»
12. Виконання навчальних програм
13. Про роботу з здібними обдарованими учнями
14. Про підготовку учнів до ДПА
15. Про проведення шкільної документації
16. Про виконання управлінських рішень за І і ІІ семестри та інші.
Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а задля позитивного кінцевого результату. Завдяки цьому в школі залишається гарний мікроклімат, ставлення до людей шанобливе, спілкування ввічливе, рідко з різкими нотками, вимогливість поєднується із справедливістю. У кожному із своїх підлеглих насамперед бачу особистість у всьому розмаїтті людських якостей і властивостей, завжди підтримую, стараюсь створювати необхідні умови для самореалізації і висвітлення своєї праці. Дякую всім за співпрацю!